11 mei - Reisverslag uit Samos, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu 11 mei - Reisverslag uit Samos, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu

11 mei

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

11 Mei 2013 | Spanje, Samos

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties.
Ik hoorde net van Mieke dat ik gisteren in mijn verslag had geschreven dat mijn toilettafel achter op de fiets was blijven staan. Dit moet natuurlijk mijn toilettas zijn.
Vandaag begonnen met ongeveer 35 km klimmen. De zon scheen maar het was zo koud in de bergen. Wij hoorde net dat het vanmorgen maar 1 graad was. Dus kunnen jullie nagaan wat wij weer moesten doorstaan!!!! Ha, ha, ha. Het hoogste punt van vandaag was 1335 meter. Wij werden wel beloond met een afdaling van 12 km. Dit ging prima, het was een heel mooie weg, weinig verkeer. Er waren wel stukken bij van 7%, dit ging wel heel hard. Het waren weer zulke mooie uitzichten. Verschillende foto's gemaakt. Wij hebben uiteindelijk 65 km gefietst vandaag. Nu zitten wij in Samos weer op een kamer alleen voor ons. Nog 3 dagen fietsen Ongeveer nog 140 km te gaan, dan zijn wij in Santiago de Compostela. Ik hou jullie op de hoogte. Fijne avond en de groetjes van Ineke en Mieke

  • 11 Mei 2013 - 20:45

    Gerda Van Der Baan:

    Hoi jullie 2tjes. Ik dacht nog ze neemt wel veel mee op de fiets. Misschien morgen de magnetron achter op. Jeetje wat een kou. Wij al mopperen vandaag met 13gr. Veel regen. En het ziet er voor de dagen die komen niet veel beter uit. Ik moet straks af kikken als je weer thuis bent .
    Tot morgen. Knuf van mij en de groeten van Jack..

  • 11 Mei 2013 - 22:33

    Peter Kuijper:

    Ineke en Mieke,
    het gaat goed he, jullie worden nog echte 'klimgeiten'; jullie kunnen van de zomer de Mont Ventoux nu rustig beklimmen. Afdalinkje van niets hoor Ineke!
    Nog een paar dagen fietsen en jullie zijn op de plek van bestemming. Vanaf woensdag lijkt het bij jullie ook minder weer te worden dus dan kunnen jullie lekker uitrusten en Compostela bekijken.

    Groetjes peter

  • 12 Mei 2013 - 08:41

    Peter:

    Net even de achterstallige verslagen doorgenomen. Het weer wil niet echt lukken in noord/west Spanje lees ik, jammer. Ik lees niets over pech met de fiets is dat geluk of zijn jullie met super materiaal vertrokken ? Wij zijn inmiddels weer in Nederland gearriveerd en hebben een super vakantie gehad. Bedankt fuhr die bloeoeoemen.
    Nog een paar dagen dames, maar dat gaat zeker lukken.
    Ik ga nu even de foto's bekijken

  • 12 Mei 2013 - 08:49

    John & Yvonne:

    Hallo Ineke & Mieke,
    het lijkt wel of jullie midden in de winter aan het fietsen zijn, wat een kou!!!
    Wel fijn dat jullie (als ik het goed heb gezien) niet meer over heel hoge bergen hoeven te fietsen.
    En wat natuurlijk ook heel fijn is: jullie moeten "nog maar" 140km, dat is een goed vooruitzicht!
    Het mooie weer is hier ook helaas weer verdwenen. Het is koud en het regent behoorlijk.
    Eén voordeel: het is wel goed voor de tuin.
    Heel veel succes weer en geniet samen van de mooie natuur en tot schrijfs. Liefs en dikke pakkerd, John & Yvonne

  • 12 Mei 2013 - 10:11

    Josh:

    Hallo Ineke & Mieke,

    Het einde van de rit komt al aardig in het zicht, knap van jullie hoor, ondanks dat het weer niet meezit blijven jullie positief, ga zo door kanjers.

    Groeten, Josh

  • 12 Mei 2013 - 10:12

    Tineke H:

    Hoi Ineke en Mieke.
    Ow dat was mijn niet eens opgevallen de toilettafel ja dat lijkt me een hele kluif om die ook nog mee te nemen ha ha brr en koud daar ik vindt jullie wel kanjers hoor nog maar 140km dan zijn jullie er nog veel fietsplezier de laatste dagen.
    Groetjes Tineke xx.

  • 12 Mei 2013 - 12:44

    Margo Scholten:

    Hallo Mieke en Ineke
    Hier vanuit Heiloo een berichtje.
    Wat een verhalen van jullie. Ik doe het niet na hoor.
    Jan zit er nu ook midden in en daar hoor ik ook de verhalen over de bergen.
    Maar jullie zijn er al bijna en Jan moet nog 2 weken.
    Doe voorzichtig de laatste dagen en we spreken elkaar.
    Groetjes, Margo

  • 12 Mei 2013 - 16:24

    Louise Schoonhoven:


    He meiden, (van Jan de Wit)

    Stoer hoor wat jullie allemaal doen!! Ik heb bewondering voor jullie!! Nog even volhouden en dan zijn jullie op de bestemming!! Helemaal Goed! Nog vele veilige kilometers gewenst en liefs van Louise

  • 12 Mei 2013 - 20:23

    Ellen Schoorl:

    Ineke en Mieke,
    we zijn nu ook op de hoogte van jullie fietstocht avonturen.
    Gaat goed he,

    gr. Ellen en Jan

  • 13 Mei 2013 - 20:06

    Natalie En Rick:

    Wij vonden het wel leuk die toilettafel achterop! Veel plezier jullie 2-en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Samos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2013

Echt de laatste dag in Finesterre

14 Mei 2013

Aankomst in Santiago de Compostela 14 mei

13 Mei 2013

12 en 13 mei

11 Mei 2013

11 mei

10 Mei 2013

10 mei
Ineke

Actief sinds 23 April 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 6998

Voorgaande reizen:

23 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

27 April 2013 - 17 Mei 2013

Mijn 2e fietstocht

Landen bezocht: