3e dag - Reisverslag uit Estella, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Estella, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu

3e dag

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

30 April 2013 | Spanje, Estella

Hallo allen,

Vandaag een rustdag. Gisteravond zagen wij de Spaanse weerman op tv, dit zag er niet goed uit voor vandaag. Overal in
Heel Spanje allemaal regenwolken. Hier kreeg ik een beetje de bibbers van i.v.m. De afdalingen, dit zag ik echt niet zitten. Dus gisteravond besloten dat wij een dagje in Estella blijven en cultuur gaan opsnuiven. Vanmorgen eerst toch nog wel even getwijfeld want het was droog. Mieke had vannacht alles er uit gegooid dus zij was niet helemaal fit. Dan blijven wij hier konden de kamer voor nog een nacht bijboeken. Net de stad in geweest en verschillende oudheden en kerk bekeken. De meeste waren dicht dus dat schoot niet op. Even ergens koffie en Mieke thee gedronken. Toen zei Mieke vind je het erg om terug te gaan zodat ik nog even naar bed ga. Zij is nog niet helemaal in orde. Zo komt het helemaal goed uit dat wij deze dag niet zijn gaan fietsen. Ik ga zo even kijken of ik wat van koninginnedag kan volgen op mijn IPad. Misschien vanmiddag nog even de stad in. Dit is mijn verslage dan weer voor vandaag. Groetjes en tot het volgende epistel

  • 30 April 2013 - 13:03

    John & Yvonne:

    Hoi Ineke, heel verstandig, dat jullie een rustdag hebben genomen. We hopen, dat Mieke weer snel opknapt.We hebben vanmorgen genoten van de televisiebeelden rond het aftreden van Beatrix en de inhuldiging van Willem Alexander. Om 13.30 uur het vervolg in de Nieuwe kerk.
    Liefs en groetjes John & Yvonne

  • 30 April 2013 - 13:47

    Emmy En Herman:

    sneu voor mieke hoop dat ze snel weer op zal knappen ,hoop dat het
    morgen ook wat beter weer wordt ,wij gaan straks tezamen eten met de buurtjes en om +/-
    half acht naar de tent.
    fijne dag nog gr herman en emmy

  • 30 April 2013 - 15:18

    Peter Kuijper:

    Hoi Ineke,
    lekker van het stadje genieten en een beetje rust nemen. Morgen gezond weer op pad, want ik begrijp net van Mieke dat het wellicht 'het eten' van gisteren is geweest waardoor ze zich niet lekker voelde.

    Steken jullie de vlag nog uit! want het is hier een hele happening, de tv- uitzending is toch indrukwekkend.

    Volgens de berichten wordt het de komende dagen bij jullie alleen maar beter! Nog geen 'bikini-weer' maar hogere temperaturen waardoor het fietsen wat leuker wordt.

    gr. Peter


  • 30 April 2013 - 17:10

    Astrid:

    Verstandig, gezondheid en veilig eerst, ik had al zo een vermoeden omdat mijn feud weer beantwoord werd haha, beterschap aan Mieke en jij rustig aan wellicht morgen weer een betere dag.toch fijn hè dat je de iPad meehebt, kan je alles in Holland ook een beetje blijven volgen, liefs Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2013

Echt de laatste dag in Finesterre

14 Mei 2013

Aankomst in Santiago de Compostela 14 mei

13 Mei 2013

12 en 13 mei

11 Mei 2013

11 mei

10 Mei 2013

10 mei
Ineke

Actief sinds 23 April 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

23 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

27 April 2013 - 17 Mei 2013

Mijn 2e fietstocht

Landen bezocht: