2e dag - Reisverslag uit Estella, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Estella, Spanje van Ineke Burgmeijer - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

29 April 2013 | Spanje, Estella

Hallo allemaal,
Hier ben ik dan alweer met het verslag van de 2e dag.
Ik hou het een beetje kort. Vanmorgen om 9.10 uur op de fiets. Hoop wind en erg koud. Moesten eerst 7 km terug om de route weer op te pakken. Meteen een flinke daling. Ik vond de route vandaag niet zo. Heel veel langs autowegen en ze rijden best heel hard. Hier ook dalingen, je begrijpt dat ik dit niet zo prettig vond.
In een chauffeurscafe koffie gedronken want buiten was het veel te koud. Hier ook meteen heerlijke broodjes voor tussen de middag gekocht. Er zaten vandaag klimmetjes bij van 5 tot 8% waren beste kuitenbijters. Totaal 64 km gefietst en zitten nu in Estella in een jeugdherberg. Met z'n tweetjes op een kamer met vijf bedden, dus ruimte zat. Waren eerst nog in een pelgrims refugio geweest, maar dat was niets zei Mieke. Alles heel klein op en in elkaar en je moest hier morgen ochtend tussen 6 en 7 eten en om 8 uur moet je weg zijn. Dat is voor ons een beetje te vroeg. Ik probeer nog even een foto toe te voegen. En jullie horen weer van mij. Groetjes Mieke en Ineke

  • 29 April 2013 - 17:43

    Jos:

    Hallo, Ineke en Mieke,

    Jullie zullen deze reis leuke en minder leuke dingen tegen komen.
    Gelukkig hebben jullie elkaar.
    Ik hoop voor jullie dat er ook nog een beetje knap weer komt, lekker in het zonnetje fietsen
    Het is jullie gegund, ga lekker door met jullie tocht, ik blijf jullie volgen

    Xxx Josh

  • 29 April 2013 - 17:57

    Peter En El:

    Van Estelle naar compestella, klinkt als om de hoek. En wat die kuitenbijters betreft had er geen masseur mee gemoeten ?

  • 29 April 2013 - 18:02

    Yvonne & John:

    Hoi Ineke & Mieke,
    we hopen, dat jullie morgen wat aangenamer weer krijgen en een mooiere route. Geniet lekker van jullie diner en zet 'm op!

  • 29 April 2013 - 18:23

    Peter Kuijper:

    Ineke en Mieke,
    gaat goed meiden! Al flink wat kilometers in die paar dagen. Nog even geduld maar het betere weer komt eraan, vanaf donderdag stijgende temperaturen en meer zon.
    En de weg naar Compostella is dus niet 'geplaveid met rozen', er zitten ook wat mindere stukken in.

    Geniet van het eten en de avond, morgen gezond weer op de fiets,

    groeten en x Peter.

  • 29 April 2013 - 19:21

    Astrid:

    Hoi dames, met deze start kan het alleen maar beter en warmer worden.doe voorzichtig langs die snelwegen,volgens mij liggen jullie al behoorlijk voor op het schema, top! Hier schijnt wel het zonnetje maar heb net de kachel toch maar weer even een slinger gegeven.nemen jullie morgen ook een lekker oranje drankje op W en M. Tot horens weer, goede dag morgen

  • 29 April 2013 - 19:36

    Tineke H:

    Hoi Ineke en Mieke,
    Wat een toppertjes zijn jullie en leuke foto's morgen nemen we er eentje op jullie
    Veel plezier samen.
    Groetjes Tineke.

  • 29 April 2013 - 19:46

    Natalie:

    Hè Ineke,
    Nog bedankt voor je sms, ik heb een geweldige verjaardag gehad, prachtig mooi weer en de hele dag en avond in de tuin gestaan. Jammer dat je er niet bij was maar jullie hebben het volgens mij wel weer erg leuk daar. Zet hem op! En we sturen wat zon naar jullie. Xxx Rick en natalie

  • 29 April 2013 - 20:06

    Gerda Van Der Baan:

    Hoi Ineke.
    Ik bewonder je wel heel erg hoor. Ik ben al moe als ik er aan denk. Zijn een weekje in V.Huizen geweest
    en vandaag terug gekomen. Het is wel een geweldig avontuur voor jullie. En ik vind het leuk om
    jullie te volgen. Doe voorzichtig. Tot morgen. Groetjes Gerda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2013

Echt de laatste dag in Finesterre

14 Mei 2013

Aankomst in Santiago de Compostela 14 mei

13 Mei 2013

12 en 13 mei

11 Mei 2013

11 mei

10 Mei 2013

10 mei
Ineke

Actief sinds 23 April 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

23 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

27 April 2013 - 17 Mei 2013

Mijn 2e fietstocht

Landen bezocht: